Gå til hoved indhold

Huset medarbejdere

Lindelys medarbejdere har forskellige kompetencer og uddannelser.

I afdelingerne er ansat plejepersonale, herunder social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.

Herudover er der ansat aktivitetsmedarbejdere, medarbejdere til at gøre rent og til det tekniske område, altså driften af bygningen.

Sygeplejersker eller social- og sundhedsassistenter varetager sygeplejefaglige opgaver hele døgnet. Derudover samarbejder vi med døgnplejens vagtcentral og med akutteamet for Gentofte, Gladsaxe og Rudersdal kommuner.

Personalet bliver løbende videreuddannet inden for fx tidlig palliation og pleje, demens, sårpleje samt forflytningsteknikker.

Vi har et stort fokus på medarbejdernes trivsel, arbejdsmiljø og den enkelte medarbejders personlige udvikling.

I vores MED–gruppe arbejder vi med arbejds-, samarbejds- og personaleforhold, som har relation til arbejdsmiljøet i huset. MED-gruppen vedtager også husets personalepolitikker for fx rygning, pauser, brug af mobiltelefon og så videre.